11 maj 2009

NOKIA-köpordern tas bort

Jag har blivit lite tveksam till NOKIA och har därför tagit bort min köporder. Anledningen till att jag blev tveksam var faktiskt att jag hörde Bengt Magnusson uttala sig i en kommentar på DITV om att det cirkulerade rykten om att en av NOKIAs planerade TouchScreen-modeller var försenad. När jag tittar på Yahoos finanssidor så verkar kursen vara ganska intakt. Det är möjligt att jag hörde fel, men jag tar för säkerhets skull bort köpordern.

Är det jag som börjar bli nojjig eller är det någon annan som uppfattat något liknande?

Mvh Charlie

2 kommentarer:

Storm sa...

Mycket klokt!
Nokia är ett döende koncept. I den nishen så är Apple ett mycket bättre bet, men då har du dollarn emot dig och det finns en del på nersidan där ;)

Mvh
Storm

Charlie sa...

Nu har jag köpt. 10,04 EUR blev det. Se inlägg "nokia in i portföljen".

Mvh Charlie