14 maj 2009

Fulladdad med XACT BULL

Idag så fyllde jag på med ytterligare XACT BULL. Jag indikerade i tidigare inlägg att jag skulle kunna tänka mig att köpa fler runt 90 SEK och så blev det också. Tidigare idag köpte jag för 90,50 SEK. Kursen stängde på 94,90 SEK. Efter påfyllningarna är min snittkurs på 85,50 SEK.

Jag skall fundera lite på säljnivåer, kanske blir det så att jag gör mig av med hela innehavet på 105 SEK ungefär eller så säljer jag i omgångar. Jag har inte riktigt bestämt mig. Det enda jag vet är att jag hoppas att uppgången tar sig.

Mvh Charlie

4 kommentarer:

Anonym sa...

Lycka till

Storm sa...

Klokt val!
Du kommer få avkastning på dem ganska omgående. Vi reser uppåt ett tag nu, 5-10 dagar.
Mvh
Storm

Charlie sa...

Anonym - tack

Storm - Det låter bra. Det känns inte som att jag brukara vara i total synk med din modell. Vad är det som säger att det kommer att gå upp? Skall man se dessa senaste dagarna som en tillfällig dipp i en uppåtgående kurva eller kommer det att svänga upp och ner kring dessa nivåer ett tag?

Charlie

Storm sa...

Jag tycker du handlar klokt. Håll dig borta från kommers.fastigheter bara...

Vi ligger i en konsolideringsperiod, marknaden avaktar men minsta motståndets lag gäller och nersidan är definitivt begränsad än så länge.

Det ser ut som den förbereder sig för att knäcka 814 och fortsätta upp.

Hösten blir skakig. Försommaren blir nog bra.

Mvh
Storm