01 augusti 2007

ekonomibloggar.se tuffar på

Jag kämpar vidare med att bygga upp min ekonomibloggsamling som jag har på ekonomibloggar.se. Det går framåt. Jag har fixat till så att jag har en hyfsad titel nu på sidan. Tidigare stod det enbart ekonomibloggar.se som text när man kom in på sidan. Det är fel att påstå att det som jag har åstadkommit platsar i svensk grafikhistoria, men, tro mig, det är enormt mycket bättre än det som var tidigare.

Antalet bloggar har också utökats den senaste tiden. Idag lade jag till Vägen till ett rikare liv, Börsdagboken och dan.se. Alla tre är väldigt bra. Börsdagboken är förvisso ganska ny, men den har helt klart potential. Kul med en blogg som handlar om aktier. Det gillar jag.

Nästa steg är att få till lite bra bannerutbyte. Är någon intresserad får ni gärna höra av er. Antingen via kommentarsfältet eller via mail-länken på ekonomibloggar.se. Är det någon som har tips rörande bannerutbyte så tas sådana också tacksam emot.

mvh Charlie

Inga kommentarer: