27 juni 2007

ekonomibloggar.se

Jag berättade för ett par månader sedan att jag registrerade adressen www.ekonomibloggar.se. Det var inte ett helt genomtänkt beslut utan snarare ett spontant infall. Det har lite grann irriterat mig att jag inte utnyttjat adressen, varför jag igår bestämde mig för att göra någonting åt saken.

Min förhoppning är att ekonomibloggar.se skall vara en bra startsida för alla som är intresserade av ekonomibloggar. Just nu, i den första versionen som ligger ute, finns det inte så mycket funktioner utan det är endast ett par bloggar som jag tycker är intressanta som presenteras med en skärmdump och lite beskrivande text.

Jag kommer inte att ha några direkta krav på bloggarna på ekonomibloggar.se, mer än att det just skall vara en ekonomiblogg. De bloggar som jag har lagt upp hittills är endast ett fåtal av de bloggar som jag tycker är bra. Har du en ekonomiblogg som du vill ha med på ekonomibloggar.se får du gärna höra av dig.

Förresten, designen är inte den bästa...än :)

mvh Charlie

5 kommentarer:

Anonym sa...

Mycket bra initiativ. Jag följer ca 30 bloggar som handlar om ekonomi, om det finns intresse kan jag maila adresserna till dessa. Sedan är det ju upp till dig att sköta sållningen =)

Mvh Mikael

Anonym sa...

Stockmans blogg www.cristofferstockman.blogspot.com

Tycker jag förtjänar en plats i listan. Det han skriver är rätt sunt om aktier

Anonym sa...

Tjusigt!

Charlie sa...

Hej anonym!

Du får mycket gärna maila mig adresserna till de 30 bloggarna. Det tar jag tacksamt emot. Min adress är förresten klirrikassan@gmail.com.

Hej anonym 2!
Jag håller helt med dig om Christoffers blogg. Den förtjänar helt klart sin plats.

Hej diversifierad!
Tack!

mvh Charlie

Charlie sa...

Nu finns det ytterligare 3 bloggar uppe. Det går i en rasande takt (iaf procentuellt sett).