13 juli 2020

Peter Nilsson

Jag lyssnade nyligen på ett poddavsnitt med Hansén och Olavi nyligen och i avsnittet så intervjuades Peter Nilsson som har skrivit en del böcker, bl a Edge med Jonny Torsell. Det var ganska intressant tyckte jag och en hel del av vad han sa om småbolag gjorde att jag gärna ville höra mer. Nedan finns en länk till en video från förra året där Peter Nilsson pratar om hur han tänker kring småbolagshandel: 




Vad gäller min handel så tycker jag att det skall bli ganska intressant med de kommande Q2-rapporterna. Kommer Byggmax att leverera så pass starka siffror att marknaden inte misströstar? Kommer Scandic att guida för att bokningsläget helt har svängt? Är det möjligtvis så att Green Landscaping kommer att visa hygglig lönsamhet och att det kommer att få kursen att repa sig?

Inga kommentarer: