26 februari 2020

Green Landscaping: Ökat

I enlighet med mina tankar i förrgår så passade jag på och köpte fler aktier i Green Landscaping. Aktierna handlades in för ca 30.50 SEK och igår blev det ytterligare några för under 30 SEK. Tidigare var mitt innehav väldigt litet och nu är det något större, men ändå ett av mina mindre innehav.

Det kommer sannolikt att bli ganska stökigt framöver och jag tycker att det är ganska svårt att få en bra bild över vad som gäller. Ett av de bättre verktygen för att följa Covid-19 (Corona-viruset) tycker jag man hittar via länken nedan. Om siffrorna går att lita på det vet jag inte. Å ena sidan kan man få intrycket av att det värsta är över eftersom många smittade verkar vara på bättringsvägen, å andra sidan verkar det som att det som hänt i Hubei skulle kunna hända på många andra platser också, tyvärr.

Länk:
https://www.mapbox.cn/coronavirusmap/#3.35/28.47/109.74


1 kommentar:

David Wester sa...

Hej!

Hittar inte någon email till dig - har du lust att maila mig på david@forvaltarbrevet.com

jag har ett erbjudande :)

David