05 november 2007

Webbprojekt

Jag har inte skrivit om mina projekt på ganska länge. Anledningen är att jag inte har haft tid att sätta igång eller underhålla dem på ganska länge. Det känns lite synd och jag funderar faktiskt på att sälja av en del av de domännamn som jag köpte för några månader sedan. Det tar lite emot eftersom jag vet att de i princip inte är värda någonting så länge som de är just bara domännamn.

Min idé med att göra en sammanställning av olika ekonomibloggar, ekonomibloggar.se, är i nuläget den enda idén som jag kommit någonstans med. Förmodligen så kommer jag att ha väldigt mycket att göra fram till mars, men efter det så kommer jag förmodligen att ha mer tid till att förverkliga projekten.

mvh Charlie

1 kommentar:

Anonym sa...

Tjena!

Hur gör man för att lägga in annonser på sidan av bloggen som du har gjort?

Tack på förhand!

Mvh
David, En trogen läsare