30 april 2021

Episurf: Ökning

Idag och igår så ökade jag i Episurf. Det är en chansning och det är mycket som kan gå fel, men jag tycker att bolaget känns intressant. Risken känns hanterbar. Man har utvecklat sina lösningar under ganska lång tid och jag har svårt att se att risken för ett platt fall är stor, men jag kan ha fel och när det kommer till medicinteknik kan det väldigt snabbt gå ner till noll om det visar sig att tekniken inte fungerar. Även om omsättningen är väldigt låg så tror jag att post-Corona så kan det komma ett lyft. Dåliga leder är ofta inte akut och jag tror att personer som lider och som skulle kunna få ett bättre liv med Episurfs lösningar har valt att hålla sig hemma det senaste året pga Corona. Det är möjligt att det är feltänkt, men jag tror att det stämmer att efterfrågan kommer att komma igång i takt med att vaccinationerna kommer igång. 

Inga kommentarer: